Hvordan positionerer et shoppingcenter sig op mod ”læg i kurv fra sofaen”-convenience?

Rosengårdcentret havde et ønske om at få løftet deres branding, besøgstal og besøgstid. Det betød en revitalisering af deres identitet og skarpt blik på deres go to market strategy. Gennem forbrugerindsigter stod det klart, at centrets største konkurrent er nethandlen. Uden sammenligning. Derfor lagde vi en strategi, hvor trykket lå på alt det, nettet ikke har. Alt det, der gør centret til noget mere. Og i stedet for at fokusere på de enkelte butikker, fokuserer vi nu på helheden. Oplevelserne, nærværet og samværet. På alt det, der skaber Rosengårdcentret som brand. Med
andre ord: Alt det, kunderne har brug for. Og alt det, der frister.

Et univers af fristelser

Vi har ikke bare skabt en ny brandidentitet. Vi har skabt et helt inspirations- og oplevelsesunivers på tværs af kanaler. Et univers, du bliver suget ind i, når du scroller gennem Instagram-feedet eller bladrer i et af magasinerne. Et univers, der profilerer Rosengårdcentret som et samlet brand. 

play

Resultatet taler for sig selv. Vores indsatser har løftet både brandets image og antal besøgende. 

”Kunderne er kommet tilbage i sådan en grad, at Q3 (2020) faktisk har slået besøgsrekord”

Casper Bach Andersen, Rosengårdcentrets Centermanager

+
flere besøgende i 2020 sammenlignet med 2019 (endda i et år med corona og nedlukning)
Jane HindseSenior Account Manager+45 29 27 02 14janhi@step.dk

Skal vi tage en snak om, hvordan vi kan shine dit brand op?

Hvis dit brand også godt kunne trænge til en ordentlig makeover, så har vi et team af kreative og strategiske mennesker, der har stor erfaring med netop det. Så ring til Jane, og hør, hvad vi kan tilbyde dig. Hvis du kan høre et smil i stemmen og et par høje hæle, der klakker i baggrunden, så har du ringet helt rigtigt.

STEP

Vil du være up-to-data?

Sign up til vores nyhedsbrev her, og hold dig opdateret på de nyeste muligheder i forhold til at gøre din forretning og kommunikation mere datadrevet (læs: succesfuld):

❤️ VIDEN OG INDSIGTER
Du elsker det. Vi elsker det. Vi sender det.

🖕 SPAM
Du hader det. Vi hader det. Vi ville aldrig sende det.