Fasthold dine kunder og tiltræk nye

Customer journey - eller kunderejsen, som vi kalder den - handler om, at du skal lære dine kunder at kende. Ellers famler du i blinde. Når vi arbejder med kunderejsen, opstiller vi derfor en række personaer og afdækker deres handlemønstre. For hvordan forbereder de sig før et køb? Hvad afgør, om de vælger dig eller konkurrenten? Og hvordan får vi dem til at handle hos dig – igen og igen?

Arbejdet giver os en prioritering af, hvor det først kan betale sig, du sætter ind. Og ofte viser det sig, at det ikke alene er din kommunikation, du skal ændre på, men også dine services.

Vil du vide mere om dine kunders rejse?

Udfyld kontaktformularen herunder, så ringer vores kontaktchef Karsten Laursen dig op. Du er også velkommen til at kontakte ham direkte.

KARSTEN LAURSEN

Senior Kontaktchef
kal@step.dk
M: 20 60 45 06

Kunderejse

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.