STEP TALKS ABOUT

DATA DRIVEN Influencer MARKETING

Gå hjem-møde torsdag den 31. oktober 2019 kl. 16.30.  I vores lokaler, Nedergade 35, Odense C

STEP inviterer til en eftermiddag med fokus på det, der er fundamentet for succesfuld influencer marketing. Nemlig data. Kom og hør, hvordan du skal forholde dig til udviklingen. Hvordan du arbejder med unikke datapunkter. Hvilke processer kampagneeksekveringen kræver. Og vigtigst af alt; hvilke resultater du kan forvente.

Du skal da med

… men skynd dig at tilmelde dig nedenfor senest den 25. oktober 2019. Pladserne plejer at blive revet væk..

Data Driven Influencer Marketing

Program

Kl. 16.30

Velkommen til STEP ved Richard Wraae
CEO hos STEP

Kl. 16.45

Oplæg ved Nikolaj F. Skarbye
CSO & Partner hos Woomio

Kl. 17.35

Oplæg ved Karoline Boysen
Influencer Specialist hos STEP

Kl. 17.50

Oplæg ved Sinne Fiil Fredslund
Head of Marketing hos Espresso House

Kl. 18.30

Networking, vin og snacks

 

HVAD SKAL DU MED INFLUENCERS

Nikolaj F. Skarbye

CSO & Partner hos Woomio

Hvordan kan du være sikker på, at du rammer din målgruppe – og hvorfor er der så meget snak om falske følgere? Hvorfor har mentions ikke samme værdi som i almindelig PR? Og hvorfor er frekvens et vigtigt pejlemærke for dine aktiviteter? Nikolaj er kommercielt ansvarlig i datavirksomheden Woomio, og har arbejdet med digital PR og marketing, herunder influencer marketing de sidste 8 år.

HVORDAN SIKRER DU ET SUCCESFULDT SAMARBEJDE

Christina Legaard Dreyer

Senior Influencer Specialist hos STEP

Hvordan forholder du dig til influencer-branchen og den rivende udvikling af området? Hvordan har markedsføringsformen udviklet sig siden den spæde start, og hvor er den på vej hen? Hvilke tendenser ser vi, og hvordan skal du forholde dig til dem? Vi deler vores mange års erfaringer og anbefalinger til, hvordan du skal navigere i det. For hvad er varm luft, og hvad skal du egentlig reagere på? Christina har mere end 6 års erfaring i branchen og to influencer-bureauer bag sig. Hun har indgående erfaring med brug af data og er til daglig strategisk ansvarlig for STEPs influencer-kampagner.

KOM I GANG MED INFLUENCERS

Karoline Boysen

Influencer Specialist hos STEP

Hvilke fire grene kan du anvende influencers til i din markedsføringstrategi? Hvilke resultater kan du forvente, og hvilket mindset skal du tilgå influencer marketing med? Karoline kender influencer-verdenen indefra. Hun kender normerne og ved, hvordan man navigerer i de uskrevne regler. I STEP er hun ansvarlig for koblingen mellem influencers og brand. Lige fra det indledende møde, screening og eksekvering til resultaterne bliver gjort op og forfinet i den følgende kampagneindsats.

INFLUENCERS OG DIN MARKEDSFØRINGSSRATEGI

SINNE FIIL FREDSLUND

Head of Marketing hos Espresso House

Sinne tager dig med på den rejse, kæden har været igennem de sidste par år og uddyber, hvordan influencers har spillet og også fremadrettet spiller en helt afgørende rolle i Espresso Houses brand building i Danmark. Hun åbner blandt andet op for, hvordan brugen af influencers understøtter den overordnede markedsføringsstrategi. Hvad det kræver af interne ressourcer, og hvilket mindset, du skal have for at få succes med influencers. Sinne er ansvarlig for Espresso Houses marketingaktiviteter og har senest haft fokus på at få konverteret Baresso-kaffebarer til indbydende Espresso Houses.