Det kan du få for et produkt …

Der findes tusindvis. Og der findes tusindvis af tusindvis, der følger dem. Influencers. En titel, der ikke længere bare er en hobby. Det er et arbejde. Derfor skal influencers også betales, når de indgår samarbejder. Sådan rigtigt. For nej. De kan ikke betale deres madvarer eller husleje med den parfume, de par sko eller det hotelophold, de har fået for at reklamere for et brand på sociale medier. Produkter og ydelser, som de ovenikøbet bliver beskattet af.

Nej tak til produkter som eneste honorering

Hos STEP har vi besluttet at gøre op med gifting og sourcing som eneste honorering, når vi faciliterer influencersamarbejder. Det betyder, at alle influencers – micro som mega – fremover vil modtage betaling. Produkter vil kun fungere som et supplement til det beløb, der tikker ind på influencerens konto. Hvis du spørger os, er det den eneste og mest bæredygtige måde at håndtere influencermarketing på.

Tak for underskriften!

Husk at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvis vi skal berige din indbakke. Tilmeld dig længere nede på siden.

Tak for underskriften:
janne
play
Den i banken
Del Fb Li
play
Den i supermarkedet
Del Fb Li
play
Den i bussen
Del Fb Li
Den i banken
Del Fb Li
Den i supermarkedet
Del Fb Li
Den i bussen
Del Fb Li

Skriv under i kampen
for bedre vilkår

Din underskrift symboliserer, at du (som influencer) siger nej til kun at modtage produkter, når du laver kommercielle samarbejder. Men underskriftindsamlingen er ikke kun for influences. Hvis du vil støtte op og bidrage til at transformere branchen, er din underskrift lige så vigtig. Jo flere, der skriver under, jo større mulighed får vi for at højne seriøsiteten og niveauet hele vejen rundt. Sæt dit præg og krusedulle her:

Fedt, du er med os og tak for din interesse. Vi har sendt dig en email med et link, du skal klikke på, for at bekræfte din underskrift.

Tak, vi har registeret din underskrift

Tak for underskriften!

Husk at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvis vi skal berige din indbakke. Tilmeld dig længere nede på siden.

Hvad loven siger – den korte version

Hvis bare den fandtes … altså den korte version. Det gør den ikke. Der er (overraskende) mange og ret bøvlede regler for, hvad du må og ikke må. Både som influencer – men også som brand. Det vil vi ikke kede dig med, men du kan finde den lange version her, hvis du vil vide mere.

Nikolaj Fænø SkarbyeHead of Influencer Marketing Sales+4520 86 34 92nifsk@step.dk

Vil du høre mere? Og skal vi tale lidt om, hvordan du bedst implementerer influencers i dit marketingmix?

Så ring til Nikolaj. Han har rådgivet bureauer og brands de sidste 8 år med fokus på, hvordan de optimerer deres marketing og opnår en god ROI – særligt med fokus på influencermarketing og pr. Og så har Nikolaj det sorte bælte i data- og statistikværktøjet Woomio. Får du fat i en særdeles imødekommende mand med sjællandsk dialekt, er det Nikolaj, du har ringet til.

mail

Vil du være up-to-data?

Sign up til vores nyhedsbrev her, og hold dig opdateret på de nyeste muligheder i forhold til at gøre din forretning og kommunikation mere datadrevet (læs: succesfuld):

❤️ VIDEN OG INDSIGTER
Du elsker det. Vi elsker det. Vi sender det.

🖕 SPAM
Du hader det. Vi hader det. Vi ville aldrig sende det.