play

Everything great comes from knowing people

Richard WraaeChief Executive Officer+45 21 65 94 44rw@step.dk

Vi gør dine kunder til mennesker. Og mennesker til dine kunder.

For at vinde kunder, må du stoppe med at se på dem som kunder. De er først og fremmest mennesker. Mennesker, der kan føle noget. Og handle på baggrund af det, de føler. For det er med vores følelser, vi træffer valg – også selvom vi foregiver at være rationelle. Det har vores gode ven data selv fortalt os.

Det er derfor vi siger, at du må forstå, før du kan forføre. For hvis du ikke har forstået, hvad der driver de mennesker, du taler til, kommer du til at tale lige igennem dem. Og så føler de ingenting (eller i værste tilfælde: de føler irritation over, at du har talt til dem uden at have forstået dem). Og det er spild af dine budgetter.

Derfor handler alt i The Communication Collective om at forstå mennesker. Og med at forstå mener vi ikke ”vi-har-fundet-ud-af-at-dine-kunder-er-indkøbsansvarlige- mødre-i-alderen-30-50-år-måden”. Vi mener sådan rigtigt forstå. På et dybere emotionelt niveau. For det kan man godt. Med vores data

Vi er ikke de første, der har fået øjnene op for data. Forskellen er, at vi også har fingrene i det.

Både bogstavelig talt, fordi vi har adgang til anonymiserede data fra 80 % af alle danskere over 12 år. Og i overført betydning, fordi vi hver dag arbejder aktivt med dataen og omsætter den viden, den giver, os til de løsninger, der skaber succes for dig. For vi ved, at dem der får succes i morgen, er dem, der både har meget data – og er i stand til at bruge den til at skabe banebrydende kreative løsninger.

Her er en simpel formel, der beskriver det:

Del

Det er den formel, vi sværger til. Dataen giver os den rationelle indsigt, vi har brug for for at forstå hvor og hvornår vi skal ramme folk – og den emotionelle indsigt, vi har brug for for at forstå, hvad der driver lige præcis de mennesker, som er interessante for dig. De indsigter, tror vi på, er vejen til succes. Eller … det er ikke noget, vi tror på. Det er noget, vi ved. Hvorfra? Fra data.
Du kan læse mere om, hvordan vi implementerer al vores data under vores forskellige kompetenceområder lige her:

Del
STEP

Vil du være up-to-data?

Sign up til vores nyhedsbrev her, og hold dig opdateret på de nyeste muligheder i forhold til at gøre din forretning og kommunikation mere datadrevet (læs: succesfuld):

❤️ VIDEN OG INDSIGTER
Du elsker det. Vi elsker det. Vi sender det.

🖕 SPAM
Du hader det. Vi hader det. Vi ville aldrig sende det.